Photo Booth FAQs

Veel gestelde vragen

Je mag me natuurlijk bellen voor een leuke babbel of uitleg over de photo booths, maar reserveren gaat het snelst via de online reservatiemodule . Je kan er ook de beschikbaarheid van onze photo booths bekijken.

Niks, nada, noppes! Wanneer je één van de standaard fotostrookjes of fotokaartjes kiest, vermelden we je naam of namen en bijv. de huwelijksdatum helemaal GRATIS ! Waar kom je dat tegenwoordig nog tegen?

Dit is trouwens ook het geval voor logo’s van bedrijven of verenigingen: bezorg ons je logo met een transparante achtergrond (in png, psd of tiff formaat) en ik zet het zonder meerkost op de print.

Om de photo booths helemaal tot hun recht te laten komen, voorzie je best een ruimte van minimaal 3 x 3 m. Om zo veel mogelijk gasten op de foto te hebben, staat de photo booth het best in de buurt van de ingang van de feestlocatie.

Onze photo booths zijn helemaal niet gulzig. Eén stopcontact van 16A volstaat. Let er wel op dat het stopcontact maximaal 10 m verwijderd is van de plaats waar je de photo booth wil plaatsen.

We plaatsen de photo booth het liefst voordat je gasten toekomen. Vanaf dan kan je de photo booth gebruiken tot aan het eind van je evenement of feest. De hele namiddag, avond of nacht plezier gegarandeerd !

Als je wil, plaatsen we GRATIS een goudkleurig of rose-gold achtergronddoek.

Om de sfeer van het evenement zo goed mogelijk op de foto’s weer te geven, kunnen we ook de camera naar de feestelijkheden te richten.

Er zijn collega’s die hiermee uitpakken, maar dat vinden wij niet helemaal eerlijk. Alles hangt natuurlijk af van de grootte van het evenement en het aantal aanwezige gasten.

Elke photo booth wordt bij aanvang van het evenement uitgerust met een nieuwe papierrol waarmee je 400 fotokaartjes of fotostrookjes kan printen. De fotostrookjes worden altijd dubbel geprint (400 x 2). Uit ervaring weten we dat dit ruim voldoende is voor 200 gasten.

Onze photo booths kunnen tegen een stootje, maar zijn niet gemaakt om buiten te staan. Ze moeten overdekt opgesteld staan en afgeschermd voor de weersomstandigheden. De photo booths zitten boordevol met elektronische apparaten die gevoelig zijn voor vochtigheid en koude.

Plaatsing in een verwarmde tent kan natuurlijk wel.

Natuurlijk kan een photo booth nog ! Om te zorgen dat je onze photo booths veilig kan blijven gebruiken zijn we aan het knutselen gegaan en hebben we mooie desinfectietotems gebouwd met desinfecterende handgels en tissues. We leveren ze GRATIS wanneer je een photo booth huurt.
In deze video geef ik meer uitleg

Dat is spijtig genoeg niet mogelijk. Om je een optimale service te leveren, brengen we de photo booth tot op de locatie van het evenement en stellen we hem voor je op. We vertrekken pas weer als alles netjes op z’n plaats staat, alle kabels zijn netjes weggewerkt en de belichting tiptop is afgesteld.

Jij hoeft je nergens zorgen over te maken. Dat is ons idee van dienstverlening !

Ah ja natuurlijk ! We hebben intussen meer dan 60 ontwerpen voor fotostrookjes en fotokaartjes gemaakt om uit te kiezen. Je namen of logo en de datum zetten we er zonder extra kosten op.

Een ontwerp helemaal op maat kan ook, tegen een kleine meerprijs.

Absoluut! Via deze link ga je naar een pagina met een kalender waar je de beschikbaarheid van alle photo booths in één oogopslag kan zien.

P.S.: Je kan er ook meteen de photo booth van je keuze online reserveren.

Yep! Alle foto’s zetten we in een online galerij die beveiligd is met een wachtwoord. Dit kan je delen met al je vrienden, als je dat zelf wil.

Je krijgt als organisator ook nog eens een apart wachtwoord waarmee je de foto’s allemaal kan downloaden.

Als er op de feestlocatie een sterk wifi-signaal aanwezig is, kunnen je gasten de digitale versie van het fotostrookje of fotokaartje via een QR-code downloaden op hun smartphone. Mailen naar hun e-mailadres kan ook.

Is er geen wifi aanwezig? Dan voorzien wij met plezier een mobiel wifipunt voor slechts 30 €.

Bij boeking van een photo booth vragen we 50 € voorschot. Zo is iedereen zeker van z’n zaak.

De algemene voorwaarden voor het huren van een photo booth staan op de website en we kunnen je ze ook op eenvoudig verzoek toesturen. Wanneer je reserveert – en zelfs vooraf – weet je exact waar je aan toe bent! Geen gedoe, geen onverwachte verrassingen.

Om alle functionaliteiten van onze photo booths te kunnen gebruiken moeten ze verbonden zijn met een sterk en stabiel wifi netwerk. Dit is nodig wanneer je gasten hun foto’s meteen willen downloaden naar hun smartphone via een QR-code of wanneer ze de foto willen emailen.

Als er geen stabiel wifinetwerk aanwezig is en je wil toch alle functionaliteiten gebruiken, kunnen we een mobiel wifipunt plaatsen voor slechts 30€ extra.

Voor de beste beeldkwaliteit gebruiken we geen webcam of tablet maar betrouwbare Spiegelreflexcamera’s van Nikon.

Spiegelreflexcamera’s maken ruisvrije foto’s, ook wanneer de lichtomstandigheden op de evenementlocatie niet optimaal zijn.

Zeker! Vraag aan jullie grafisch ontwerper om ons de digitale ontwerpen van jullie thema – zoals de achtergronden, jullie logo, tekeningen, … – te bezorgen. Voor slechts 50 € maken wij het fotostrookje of fotokaartje helemaal in jullie thema.

Zeker! Dat kan zelfs gratis als je ons het logo bezorgt met een transparante achtergrond. (in pdf, png, psd of tiff formaat)

De photo booths worden steeds door een medewerker van TotaalBeeld opgesteld. Tot 30 km rond Beerse betaal je geen transportkosten. Voor afstanden verder dan 30km betaal je 0,5 € per kilometer. Het bedrag wordt reeds bij de boeking berekend, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Duidelijke afspraken, weet je wel!

Elke photo booth is uitgerust met een krachtige studioflitser met flitsparaplu of softbox. Ook wanneer het donker wordt of wanneer de verlichting in de zaal gedimd is, worden de foto’s goed belicht.

Photo Booth Huwelijksfoto's Bedrijfsfoto's

TotaalBeeld
Kapelstraat 80
2340 Beerse

+32 495 57 39 62
info@totaalbeeld.be

BE 0855.604.930

Volg TotaalBeeld

RESERVEER EEN PHOTO BOOTH

NOG VRAGEN ?

Neem vrijblijvend contact op als je interesse hebt in de diensten van totaalbeeld of als je een vraag hebt.